دستیابی به سبدی متنوع از محصولات و بازارهای گسترده در سطح منطقه
12 سال فعالیت در بخش صادرات زمینی و دریایی پالایشگاه اصفهان؛

دستیابی به سبدی متنوع از محصولات و بازارهای گسترده در سطح منطقه

مهدی صرامی معاون بازرگانی شركت پالایش نفت اصفهان در روز ملی صادرات چشم انداز بازاریابی و فروش شركت را تشریح كرد و گفت: برنامه‌های آتی برای توسعه صادرات؛ توسعه بیشتر سبد محصولات صادراتی، افزایش حجم صادرات، تنوع بخشی بیشتر به مقاصد صادراتی، توسعه بیشتر ترم های فروش، استانداردسازی ساختار فروش جهت همراستایی هرچه بیشتر با مدل های جهانی، ریبرندینگ و جلب نظر مجدد و متفاوت ذینفعان از برنامه های چشم انداز پالایشگاه اصفهان محسوب می گردد.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت پالایش نفت اصفهان نیز از رشد چشمگیر صادرات این شرکت و گسترش بازارهای هدف در ۱۲ سال اخیر خبر داد.

مسعود اسدی با اشاره به آغاز صادرات این شرکت از سال ۱۳۹۳ گفت: «پالایشگاه اصفهان نخستین شرکت پالایشی کشور بود که موفق به اخذ مجوز صادرات حلال‌ها از شركت ملی پالایش و پخش و دفتر صادرات گمرک ایران گردید و مبادرت به صادرات مستقیم محصولات ویژه نمود.»

وی اظهارداشت: «فعالیت صادراتی شركت در همین سال با فروش محصول حلال ۴۰۲ شروع شد و امروز، پس از گذشت ۱۲ سال، به سبدی متنوع از محصولات و بازارهای گسترده در سطح منطقه دست یافته ‌است.»

 

دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.